Diário de uma Paixão

domingo, maio 01, 2005

"The burning red"

I see the sun begin to rise
and I'm blinded too
I've seen the world through painted eyes
that I'm crying through
I watched the darkness hypnotize
and confided

hold on, I'm falling
can't breathe anymore as
an ocean has opened
these Scars need to
heal over

caress the needle prick in my skin
the tears fell like rain
I've rode the Phoenix as she glides
and I've gone insane
I've seen the light of suicide
and I'm dying

hold on, I'm falling
can't breathe anymore as
an ocean has opened
these Scars need to
heal over

hold on I'm falling
can't breathe...breathe...

colder and colder...
just hold on to me.

Machine Head

É daquelas musicas que ouço sempre,e tem sempre o mesmo efeito,quando estou bem põe-me mal,quando estou mal,fico ainda pior.Ainda assim,não consigo apaga-la,masoquismo?talvez,já me disseram que tenho jeitinho pra ser vitima.Melodramática talvez.Tenho saudades do "mal" que sentia há anos atrás,pois é talvez o bem que me acontece hoje em dia.O tempo passa depressa demais,as tarefas ficam por cumprir,os sentimentos sentem-se tão exageradamente que chegam a doer...A minha vida é uma confusão,a minha cabeça é uma confusão,o que sinto e por quem sinto é uma confusão,da qual não me consigo livrar.
...I wish i could turn back time...

0 Comentários:

Enviar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial